De ijsbaan gaat zondag open! Bericht gepubliceerd op:21 januari 2017 Berichtcategorie:Nieuws Vanaf zondag 22 januari kan er in de middag en ’s avonds geschaatst worden. Voor een selectie van de gemaakte foto’s, kijk onder het tabblad foto’s. Gerelateerd Dit vind je vast ook leuk 4 mei herdenking 2016 28 april 2016 Foto’s van het kanovaren 10 augustus 2020 Woudbloem heeft een eigen Eerstehulp/AED-team! 1 juni 2016